תמונה של לויאור אלפסי

לויאור אלפסי

מנהל פעילות SENDIX בקונסיסט

תקשורת אפקטיבית – גם במצבי חירום: כך מערכת SENDIX מסייעת לארגונים בישראל בימי לחימה

תקשורת יעילה, מהירה, מדוייקת וממוקדת היא תנאי הכרחי לתפקוד הארגון. מאז פרוץ המלחמה, צוותי קונסיסט פועלים מסביב לשעון כדי לסייע לארגונים לאומיים, חברות מסחריות, ארגוני רפואה ובריאות וגופים התנדבותיים להמשיך ולתפקד – גם תחת איום טילים, ניתוקים פיזיים ושיבושים לוגיסטיים. מערכת SENDIX, שפותחה על-ידי קונסיסט, ממלאת תפקיד קריטי בהצלחתם של הארגונים הללו לשמור על קשר עם הציבור, עם עובדים בשטח, ועם לקוחות שממתינים לעדכון – ולפעול  בכל תרחיש.

SENDIX היא מערכת מתקדמת לעיצוב, ניהול והפצה של הודעות תפעוליות, שירותיות ושיווקיות – בעיקר בערוץ היעיל והישיר ביותר כיום: וואטסאפ. המערכת מאפשרת לארגונים לעצב בקלות הודעות טקסט, תמונה, קבצים, קישורים וכפתורי פעולה, ולשלוח אותם למאות ומאות אלפי נמענים, באופן מרוכז, מאובטח, ומתואם עם תנאי השירות של WhatsApp העולמית.

בעת שגרה, SENDIX משרתת מאות ארגונים בישראל ובעולם ככלי לניהול תקשורת מול לקוחות: אישורים על עסקאות, תזכורות לפגישות, שליחת קבלות, תיאום תורים ומפגשים, מענה אוטומטי לפניות שירות, קמפיינים שיווקיים ממוקדים – ועוד. בזכות מנגנון התצוגה המקדימה המובנה, ניתן לעצב הודעה ולראות מייד איך היא תיראה על גבי מכשיר הנמען, לפני שהיא נשלחת. התוצאה: חוויית לקוח מדויקת, חכמה, וממוקדת מטרה.

בעת חירום, SENDIX היא פתרון קריטי לניהול תקשורת תפעולית. מאז תחילת הלחימה, צוותי קונסיסט מסייעים לארגונים רבים להשתמש ב-SENDIX למגוון רחב של שימושים מבצעיים: עדכונים מיידיים לעובדים ברחבי הארץ על שינויי מיקום, הנחיות חירום ותיאומים לוגיסטיים; שליחת הוראות הגעה, מפות ואישורים לספקים ונותני שירות; עדכון לקוחות על שעות פעילות סניפים, השהיית שירותים זמניים או פתרונות חלופיים; תקשורת עם מתנדבים ופעילים בארגוני סיוע ורווחה; קמפיינים הסברתיים למאות אלפי נמענים תוך דקות, ועוד.

גם בתנאים מורכבים, כמו במצבי חירום, כשפועלים תחת לחץ ולא תמיד נמצאים במשרד, התפעול הידידותי והפשוט של המערכת מהווה יתרון קריטי. אין צורך בידע טכנולוגי, וכל מנהל, דובר או רכז שירות לקוחות יכול להתחבר לפלטפורמה בענן, לעצב הודעה בלחיצות בודדות, לראות איך היא תיראה על מסך הטלפון של הלקוח או העובד, לאשר מול WhatsApp ולשלוח מייד.

תקשורת פנים וחוץ ארגונית היא כידוע כמו חמצן לארגון, והיכולת לשלוט במסר, לעדכן במהירות, ולספק מידע רלוונטי בצורה מדויקת – היא המפתח להתמודדות של ארגונים עם משבר. יותר מתמיד, ברור שתקשורת טובה אינה רק חלק ממערך השיווק או השירות – היא התשתית שמאפשרת לפעול, להתנהל ולהישאר מחוברים – בכל תרחיש.