אודות SENDIX

מערכת SENDIX מאפשרת שליחת הודעות מרובות בוואטסאפ, הודעות תפוצה, הפצת מסרים פרסומיים, סקרים ומבצעים, למספר רב של אנשי קשר בלחיצת כפתור!

מקצת מלקוחות SENDIX

התקדמו למערכת החתימות הדיגיטלית המתקדמת Doxi!

ניהול ידע ושיתוף מידע לשירות, תמיכה ומכירות

מנהלים ומשתפים מידע עסקי עדכני עם עובדים, לקוחות, שותפים וספקים

להפיץ בקלות מסרים, פרסומים, סקרים ומבצעים​

בסביבה התחרותית של ימינו, ארגונים חייבים לאמץ שיטות שיווק חדשניות להעברת מסרים חשובים לקהל הלקוחות ולציבור – בקלות וביעילות.

כדי לאפשר לארגון לנהל את הקשר והתקשורת עם הלקוחות, קונסיסט פיתחה את SENDIX – פלטפורמה חכמה לניהול קמפיינים בערוץ הוואטסאפ. SENDIX מאפשרת לשלוח מסרים מסוגים שונים – פרסומים ומודעות, סקרים, זימונים ותזכורות לאירועים, מידע אודות מוצרים ושירותים חדשים ועוד, באמצעות הפלטפורמה הפופולרית ביותר להעברת מסרים כיום – וואטסאפ.

קשר טוב עם הלקוחות דורש תקשורת מעולה

וואטסאפ כיום הוא ערוץ התקשורת המועדף על רבים – בין אם מדובר בתקשורת בינאישית או בתקשורת עסקית וצרכנית. רבים מהלקוחות שלך כיום מעדיפים לקבל מידע על מבצעים, מוצרים, אירועים ושירותים באמצעות ערוץ זה.

אם יש לך מוצר חדש, מבצע מעניין, אירוע שאתה רוצה לפרסם ולוודא הגעה, סקר שביעות רצון וכל מסר עסקי ושיווקי אחר – שלח אותו באמצעות SENDIX ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים. כך יוכלו הלקוחות שלך להתעדכן אודות המוצרים, השירותים והאירועים שלך, להזמין מוצרים ולתאם הגעת משלוחים, בקלות וביעילות!

פיצ'רים ותועלות ייחודיות של SENDIX

משוב הלקוחות שלנו

תשאלו את אלו שכבר משתמשים ב-SENDIX!…

פתרונות חכמים נוספים לטרנספורמציה דיגיטלית מבית קונסיסט

לקונסיסט ניסיון רב בפיתוח והטמעה של מערכות מורכבות המאפשרות לארגונים ולחברות לייעל את תהליכי התפעול באמצעות מערכות מתקדמות לניהול השירות בארגון, ייעול תהליכים עסקיים, מעבר לדיגיטל ומיקסום תקשורת עם לקוחות הארגון. הפתרונות של קונסיסט בתחום זה כוללים את: 

SysAid

מערכת ניהול הקריאות המובילה בישראל המותקנת אצל יותר מ-550 ארגונים בישראל

PB Digital

מערכת מובילה לעיצוב, יצירה הפצה וניהול של טפסים דיגיטלים חכמים; מיושמת אצל כ-300 ארגונים ב-EMEA

Doxi

מערכת חתימות דיגיטלית מתקדמת לניהול סבב חתימות על מסמכים ארגוניים

GLASSIX

מערכת תקשורת אומניצ'אנל ובוט חכם AI למוקדי שירות, מכירות ותמיכה

בוט קולי - Consist AI

פתרון בוט חכם, קולי וטקסטואלי, לאוטומציה של תהליכי שירות, מכירות ותמיכה

WYZE

מערכת ניהול ידע חכמה, מבוססת בינה מלאכותית, למוקדי שירות ומכירות ולניהול הידע בכלל הארגון

QLeader

מערכת חכמה לזימון וניהול תורים, מפגשים ויומנים

NAGIX

מערכת להנגשת מסמכים ארגוניים – טפסי לקוח, פרוטוקולים, דוחות ועוד – באופן ממוכן ויעיל

BLOX

כלי מתקדם ויעיל להפקה ויצירה של טפסים דיגיטלים חכמים ומעוצבים ולבנייה של תהליכי WORK FLOW ארגוניים
SENDIX -
מערכת חכמה לשיווק
בוואטסאפ

הפץ מסרים ופרסומים ממותגים בוואטסאפ - בקליק!

SENDIX מאפשרת לך להפיץ, בלחיצת כפתור, מסרים באמצעות וואטסאפ, לאלפי, עשרות ומאות אלפי לקוחות, לקוחות פוטנציאלים ואחרים. הפלטפורמה מאפשרת לך ליצור בקלות תבניות וואטסאפ שונות בהתאם למסר העסקי או השיווקי, לאשר אותן במהירות מול וואטסאפ העולמית, ולשלוח את ההודעות בתפוצה רחבה ללקוחות.

אודות קונסיסט - מפתחת ומיישמת SENDIX

קבוצת קונסיסט העולמית – משרדים ומרכזי פיתוח

SENDIX מיושמת בישראל באופן בלעדי על-ידי קונסיסט מערכות, שהיא חלק מקבוצת קונסיסט העולמית – חברת היי-טק בינלאומית המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע.

קונסיסט הוקמה לפני יותר מ- 50 שנים ומעסיקה כ- 1,000 עובדים ברחבי העולם, לרבות בישראל, גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה ומידע, בתשתיות מחשוב, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותינו במסגרת של פרויקטים, שירותי יעוץ, מיקור חוץ והשמה.

לקבוצת קונסיסט יש למעלה מ – 1400 לקוחות בישראל, רבים מהם ארגונים מובילים במשק הכוללים מוסדות פיננסיים וחברות אשראי, חברות ביטוח, עיריות ומועצות, עשרות משרדי ממשלה וגופי סמך, חברות הייטק, חברות תקשורת גדולות, מרבית המוסדות האקדמים, ארגוני בירות ומרכזים רפואייים גדולים, חברות איקומרס ועוד.  קונסיסט מתמחה במערכות תוכנה מתוצרתה ומתוצרת ספקים נוספים וכן מתמחה בפיתוח ואינטגרציה של פרויקטי מיחשוב רחבי היקף באחריות כוללת. בנוסף מספקת החברה שירותי יעוץ לפיתוח והטמעת מערכות מידע ואספקת שירותי מיקור חוץ – Outsourcing.

כמו גם פתרונות התוכנה האחרים שקונסיסט משווקת ומיישמת, נתמכת על-ידי צוות מקצועי ומנוסה של מיישמים, מפתחים ותומכים טכניים אשר מספקים מענה אישי ומהיר לכל מאות לקוחות החברה ממוקד התמיכה הטכנית – HelpDesk – שמפעילה החברה בישראל. כל בעיה או צורך עסקי של לקוחותינו מקבל מענה מהיר, מקצועי ומיידי, ויעידו על כך מאות לקוחות החברה הכוללים את הארגונים המובילים במשק.